
Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Uygulama ve Araştırma Hastanesi’nde Kalite Birimi tarafından hasta ve hasta yakınlarının memnuniyetini artırmak amaçlı çalışmalar devam ediyor.
Bu kapsamda hasta ve hasta yakınları ile doğrudan iletişim kuran meslek gruplarından, güvenlik görevlileri, danışma ve hasta karşılama memurları, polikliniklerde ve servislerde görev yapan sekreterler, büro memurları ve morg çalışanlarına ‘Etkili İletişim Yöntemleri’ konulu hizmet içi eğitim verildi.
İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Öğretim Üyesi Şebnem Özdemir tarafından, Prof. Dr. Behsan Önol Konferans Salonu’nda verilen eğitimde iletişimde beden dilinin önemi, empati yapma yeteneğinin geliştirilmesi, iletişim kurmakta zorlanılan bireylerle iletişim kurma yöntemleri gibi hususlara vurgu yapıldı.